Také nenávidíš ráno? Zkus po probuzení udělat tohle a každé nové ráno si zamiluješ

Přidat na Seznam.cz Přidejte si magazín GirlWorld.cz na hlavní stránku seznam.cz

Ranní vstávání nemusí být pro tebe každodenní boj. Pokud se probouzíš rozmrzelá a ještě během dopoledne se cítíš jako by si vstávala teprve před pěti minutami, musíš změnit ranní návyky. Stačí málo a ráno se může proměnit v ten nejlepší začátek dne.


Nastav si spánkový režim

Snaž se co nejvíce vyhýbat velkým výkyvům ve spánkovém režimu. I když je právě víkend, neponocuj a snaž se chodit spát ve stejnou dobu jako během týdne a stejně tak i vstávej. Rozdíl by neměl být větší než jednu hodinu. Tělo se dostává do totálního zmatku, když dva dny ponocuješ a ráno vyspáváš. Není pak divu, že v týdnu, kdy se musí vstávat brzy, ti pak vstávání dělá takové problémy.

Pusť do pokoje světlo a vzduch

Lidské tělo velmi citlivě reaguje na přirozené střídání světla a tmy. V zimních temných ránech se tak špatně vstává úplně každému. Na noc si nezatahuj závěsy ani žaluzie, a pokud to půjde, nech probudit ranním sluníčkem. Stejnou službu udělá i čerstvý ranní vzduch. Skvěle tě nabudí, když ráno otevřeš okno a nadechneš se čerstvého vzduchu.

Protáhni se

Připadá ti ranní rozcvička trapná a nudná? Na táborech nebo při hodinách tělocviku sice jde o neoblíbenou činnost, ale pokud se doma po ránu maličko protáhneš, budeš mít hned víc energie a rozproudíš si parádně krev. Vůbec nemusí jít o náročné cvičení. Stačí lehké protažení těla nebo pár cviků ještě u postele. A velká spousta lidí nedá dopustit na nepřekonatelný jogínský cvik Pozdrav slunci.

Nezapomínej se nasnídat

V tomto případě nejsou přípustné žádné výmluvy, proč to zase nejde. Snídaně je naprostý základ celého dne a pokud se naučíš pravidelně a dobře nasnídat během dne to na sobě rozhodně poznáš. Takže i když zrovna nemáš chuť nebo čas se nasnídat, v hlavě si zakóduj, že bez snídaně už z domu prostě nikdy neodejdeš. Potřebnou energii ti ráno dodají zejména sacharidy.

Ty najdeš v cereáliích, celozrnném pečivu a chlebu. K tomu si dopřej trošku bílkovin. Ty najdeš v mléce, mléčných výrobcích, sýrech nebo vejcích. A už to zbývá jen zapít. A čím? Rozhodně se nedoporučuje káva ani čaje s obsahem kofeinu. Nejlepší je vypít sklenici vlažné vody s citronem hned po probuzení. Po snídani si dej ovocný džus nebo ovocný čaj. A v létě může být klidně ledový.

Vyzkoušej to alespoň na jeden týden a sleduj u sebe tu změnu. Od teď už nebudeš chtít vstávat jinak. I ráno může být nejkrásnější částí nového dne.

 

Autor: Katka P.
Přidat na Seznam.cz Přidejte si magazín GirlWorld.cz na hlavní stránku Seznam.cz
Share on facebook
Sdílet na Facebooku
Share on twitter
Sdílet na Twitteru

Ještě jste nečetli

Mohlo by Vás zajímat

Články pro Vás

Potvrzuji, že odesláním tohoto formuláře vyjadřuji svůj souhlas s Všeobecnými smluvními podmínkami a beru na vědomí tyto Zásady zpracování osobních údajů společnosti VARIETY STYLE s.r.o.